Pesticida intermediu

Pesticida intermediu

U pesticida hè un mezu impurtante di pruduzzione in a pruduzzione agricula, chì ghjoca un rolu estremamente impurtante in u cuntrollu di e malatie, parassiti è erbaccia, stabilizendu è migliurendu a resa di i culturi.

Benchè influenzatu da u prezzu di i prudutti agriculi, di a zona di piantazione, di u clima, di l'inventariu è di altri fattori, a vendita di pesticidi presenterà certe fluttuazioni cicliche da annu à annu, ma a dumanda hè sempre relativamente rigida.

Sicondu i dati di l'Uffiziu Naziunale di Statistiche, a produzzione di pesticidi chimichi in tuttu u paese hà dimustratu una tendenza di diminuzione dapoi u 2017.
In 2017, a produzzione di pesticidi chimichi hè cascata à 2,941 milioni di tunnellate, ma in 2018 hè cascata à 2,083 milioni di tunnellate. In 2019, a produzzione di pesticidi chimichi hà cessatu di calà è hè andata à 2,2539 milioni di tunnellate, in crescita di 1,4 per centu annantu à l'annu.

In l'ultimi anni, i rivenuti di vendita di l'industria di pesticidi in Cina anu mantenutu una tendenza in crescita.
In u 2018, grazia à u sviluppu di pesticidi biologichi è a crescita di i prezzi di i prudutti, è dinò l'espansione di a dumanda di pesticidi in i culturi di denaru cum'è u cotonu è l'infrastruttura, i rivenuti di vendita di l'industria eranu circa 329 miliardi di yuan.
Si stima chì a dimensione potenziale di u mercatu di l'agricultura cinese sia sempre prevista per aumentà in 2020.

Diversi pesticidi richiedenu diversi intermedii in u prucessu di produzione.
Un pruduttu pruduttu da a trasfurmazione di e materie prime agricole hè ancu un mezu intermediu chì combina duie o più sostanze inseme.
In i pesticidi pò esse capitu cum'è sinergistu, cunnisciutu ancu cum'è intermedi organici.
In origine si riferisce à l'usu di catrame di carbone o di prudutti petroliferi cum'è materie prime per a sintesi di spezie, coloranti, resine, droghe, plastificanti, acceleratore di gomma è altri prudutti chimichi, produtti in u prucessu di prudutti intermedi.

A sintesi di intermedii hè generalmente realizata in u reattore, è l'intermediari generati sò separati è purificati, di solitu da tecnulugia di estrazione.
L'intermediari di pesticidi è l'estrazione di cloroformu sò l'imprese chimiche di l'operazione di unità cumuni, u prucessu di operazione tradiziunale adopra generalmente a colonna di distillazione, stu tipu di prucessu di operazione hè cumplessu, bassa efficienza di estrazione, u cunsumu d'energia hè grande, dunque cù l'approfondimentu di a divisione suciale di u travagliu è u u prugressu di a tecnulugia di produzzione, a maiò parte di l'imprese cumincianu à l'aghjurnamentu tecnologicu, è sceglienu una operazione di prucessu più efficace.


Tempu di posta: Apr-08-2021