Pesticida intermediate

Pesticida intermediate

Pesticidi hè un modu impurtante di pruduzzione in a produzzione agricula, chì ghjoca un rolu estremamente impurtante in u cuntrollu di malatie, pesti è erbaccia, stabilizendu è migliurà u rendiment di i culturi.

Ancu s'ellu hè affettatu da u prezzu di i prudutti agriculi, l'area di piantazione, u clima, l'inventariu è altri fattori, a vendita di pesticidi presentarà certe fluttuazioni cicliche da annu à annu, ma a dumanda hè sempre relativamente rigida.

Sicondu i dati di l'Uffiziu Naziunale di Statistiche, a produzzione di pesticidi chimichi in tuttu u paese hà dimustratu una tendenza à calà da 2017.
In 2017, a pruduzzione di pesticidi chimichi hè cascata à 2,941 milioni di tunnellate, ma in 2018 hè cascata à 2,083 milioni di tunnellati. In u 2019, a pruduzzione di pesticidi chimichi hà cessatu di calà è hè cresciutu à 2,2539 milioni di tunnellate, in crescita di 1,4 per centu annu annu.

In l'ultimi anni, i rivenuti di vendita di l'industria di pesticidi di a Cina in generale hà mantinutu una tendenza crescente.
In u 2018, grazia à u sviluppu di pesticidi biologichi è l'aumentu di i prezzi di i prudutti, è ancu l'espansione di a dumanda di pesticidi in i culturi di cash cum'è u cuttuni è l'infrastruttura, i rivenuti di vendita di l'industria era di circa 329 miliardi di yuan.
Hè stimatu chì a dimensione potenziale di u mercatu di l'agricultura cinese hè sempre prevista per aumentà in 2020.

Diversi pesticidi necessitanu diversi intermedi in u prucessu di produzzione.
Un pruduttu pruduttu da a trasfurmazioni di materie prime agricule hè ancu un mediu intermediu chì combina dui o più sustanzi.
In i pesticidi pò esse cumpresu cum'è sinergistu, cunnisciutu ancu com'è intermediati organici.
Originariamente si riferisce à l'usu di catrame di carbone o di i prudutti di petroliu cum'è materie prime per a sintesi di spezie, coloranti, resine, droghe, plastificanti, acceleratori di gomma è altri prudutti chimichi, pruduciuti in u prucessu di prudutti intermedi.

A sintesi di l'intermedii hè generalmente realizatu in u reattore, è l'intermedii generati sò separati è purificati, di solitu da a tecnulugia di estrazione.
L'intermedii di pesticidi è l'estrazione di cloroformu hè un'operazione di unità cumuna di l'impresa chimica, u prucessu di operazione tradiziunale generalmente adopta a colonna di distillazione, stu tipu di prucessu di operazione hè cumplessu, bassa efficienza di estrazione, u cunsumu d'energia hè grande, per quessa, cù l'approfondimentu di a divisione suciale di u travagliu è u travagliu. prugressu di tecnulugia di pruduzzione, a maiò parte di l'imprese cumincianu à l'aghjurnamentu tecnologicu, è sceglite un funziunamentu di prucessu più efficace.


Tempu di Postu: Apr-08-2021