Iniziatore di luce

Iniziatore di luce

In u sistema fotocurabile, cumpresu colla UV, rivestimentu UV, tinta UV, ecc., Cambiamenti chimichi si producenu dopu avè ricevutu o assorbitu l'energia esterna, è si decomponenu in radicali liberi o cationi, scatenendu cusì a reazione di polimerizazione.

I Fotoiniziatori sò sostanze chì ponu pruduce radicali liberi è inizià ulteriormente a polimerizazione per illuminazione.Dopu chì alcuni monomeri sò illuminati, assorbenu fotoni è formanu un statu eccitatu M *: M + HV → M *;

Dopu l'omolisi di a molécula attivata, u radicali liberu M * → R · + R '· hè generatu, è dopu a polimerizazione monomerica hè iniziata per furmà u polimeru.

A tecnulugia di guarigione da e radiazioni hè una nova tecnulugia di risparmiu energeticu è di prutezzione di l'ambiente, chì hè irradiata da luce ultravioletta (UV), fasci di elettroni (EB), luce infrarossa, luce visibile, laser, fluorescenza chimica, ecc., È risponde pienamente à u "5E" caratteristiche: Efficiente, Abilitante, Economicu, Risparmiu Energeticu, è Amichevule per l'Ambiente. Dunque, hè cunnisciuta cum'è "Tecnulugia Verda".

U Fotoiniziatore hè unu di i cumpunenti impurtanti di l'adesivi fotucurabili, chì ghjoca un rolu decisivu in u tassu di curazione.

Quandu u fotoiniziatore hè irradiatu da a luce ultravioletta, assorbe l'energia di a luce è si divide in dui radicali liberi attivi, chì inizia a polimerizazione in catena di a resina fotosensibile è di u diluente attivu, rendendu l'adesivo reticulatu è solidificatu. U fotoiniziatore hà e caratteristiche di prutezzione rapida, ambientale è di risparmiu d'energia.

E molecule iniziatori ponu assorbe a luce in a regione ultravioletta (250 ~ 400 nm) o in a regione visibile (400 ~ 800 nm). Dopu avè assorbitu l'energia luminosa direttamente o indirettamente, e molecole iniziatori passanu da u statu di terra à u statu singlet eccitatu, è dopu à u statu di triplete eccitatu attraversu a transizione intersistema.

Dopu chì u statu singlet o triplet sia eccitatu per mezu di reazioni chimiche monomoleculari o bimoleculari, i frammenti attivi chì ponu inizià a polimerizazione monomerica ponu esse radicali liberi, cationi, anioni, ecc.

Sicondu diversi mecanismi d'iniziativi, i fotoiniziatori ponu esse divisi in fotoiniziatore di polimerizazione di radicali liberi è fotoiniziatore cationicu, trà i quali u fotoiniziatore di polimerizazione di radicali liberi hè u più adupratu.

 


Tempu di posta: Apr-08-2021