L'iniziatore di luce

L'iniziatore di luce

In u sistema fotocurable, cumpresa a cola UV, u revestimentu UV, l'inchiostru UV, etc., i cambiamenti chimichi si verificanu dopu avè ricivutu o assorbendu l'energia esterna, è si decomponenu in radicali liberi o cationi, attivendu cusì a reazione di polimerizazione.

I photoinitiators sò sustanzi chì ponu pruduce radicali liberi è ancu inizà a polimerizazione per l'illuminazione.Dopu chì certi monomeri sò illuminati, assorbanu i fotoni è formanu un statu eccitatu M* : M+ HV →M* ;

Dopu l'omolisi di a molècula attivata, u radicali liberu M*→R·+R '· hè generatu, è dopu a polimerizazione di monomeru hè iniziata per furmà u polimeru.

A tecnulugia di cura di a radiazione hè una nova tecnulugia di risparmiu energeticu è prutezzione di l'ambiente, chì hè irradiata da luce ultravioletta (UV), fasciu di elettroni (EB), luce infrarossa, luce visibile, laser, fluorescenza chimica, ecc. caratteristiche: Efficiente, Abilitante, Economicu, Risparmio Energeticu è Amichevule Ambientale. Per quessa, hè cunnisciutu com'è "Tecnulugia Verde".

Photoinitiator hè unu di i cumpunenti impurtanti di l'adesivi fotocurable, chì ghjoca un rolu decisivu in a tarifa di cura.

Quandu u photoinitiator hè irradiatu da a luce ultravioleta, assorbe l'energia di a luce è si divide in dui radicali liberi attivi, chì inizianu a polimerizazione di a catena di a resina fotosensibile è u diluente attivu, facendu l'adesivo incruciatu è solidificatu. U photoinitiator hà e caratteristiche di veloce, prutezzione di l'ambiente è risparmiu d'energia.

E molécule di l'iniziatore ponu assorbe a luce in a regione ultravioletta (250 ~ 400 nm) o in a regione visibile (400 ~ 800 nm). Dopu avè assorbutu l'energia luminosa direttamente o indirettamente, e molécule di l'iniziatore passanu da u statu di terra à u statu di singlet eccitatu, è dopu à u statu di triplet eccitatu attraversu a transizione intersistema.

Dopu chì l'statu singlet o triplet hè eccitatu per una reazione chimica monomolecular o bimolecular, i frammenti attivi chì ponu inizià a polimerizazione di monomeri ponu esse radicali liberi, cationi, anioni, etc.

Sicondu a differente meccanismi di iniziazione, photoinitiators pò esse divisu in photoinitiator polymerization radicali liberi è photoinitiator cationic, frà i quali u photoinitiator polymerization radicali liberi hè u più largamente usatu.

 


Tempu di Postu: Apr-08-2021